FUSTRA Dag 22 - 8 dagar kvar

Träning:
Körde ett riktigt superstarpass idag och det kändes gött.
Kroppen kändes riktigt pigg efter gårdagens vila.

----------------

Dagens matintag

Frukost:
3 dl lättyoghurt + 50 gram müsli.

Mellanmål/lunch:
En skiva gott och gräddat med lite sill och ett ägg.

Mellanmål:
4 msk minikeso med kanel + en apelsin.

Middag:
Gryta på krossade tomater och skivad kalkonkorv, lite bulgur och sallad med lite fetaost. 2 msk turkisk lättyoghurt.

Dessert:
Ca 1½ dl mixad, fryst blandning av lättkesella, hallon och mango + lite vaniljsocker.

Snacks:
Shit, jag tappade totalt idag och fick i mig nästan en hel påse Nötmix.
Shame on me!!

----------

Tre veckor in i programmet.
Vågen visade på 62,8 kg imorse, vilket är -2,8kg från startdagen.
Gött.
Kommer fortsätta hålla hyfsad kost även efter programmet är slut, men unna mig lite imellanåt, som t.ex. ett litet glas rött till middagen på helgen osv.

Bilder:
 
 
Från startdagen och idag kan man se en tydlig förändring, kul!


Kommentarer
Postat av: mad

Ja jävlar! Stor förändring tycker jag. Grattis! Kul :P

Postat av: Petra

sv: tack för peppningen. Längtar verkligen efter mitt träningskort som jag förmodligen kommer få vilken dag som helst.

2011-01-23 @ 23:22:02
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt, det syns ju stor skillnad och procentuellt är det ju en jäkla minskning av kroppsvikten. Antar att desto mer blivit omfördelat till supertunga muskler dessutom, om jag känner dig och din beslutsamhet och jäklar anamma rätt också :)

Inspirerande!!!!!



Men varför har du svärtat ansiktet på bilderna? Det är ju inte som att du är inkognito? Det är lite Clark Kent över dig du ;P

2011-01-24 @ 23:33:00
URL: http://www.lindasreserv.blogspot.com/
Postat av: Simone H

Duktig du är! :D Och oj vad du äter :D ÅT iofs så mycket innan jag med men då tränade jag 7-8 gånger i veckan dock.. nu är det mat 2 gånger + proteinshake och fett varje dag :)

2011-01-25 @ 12:00:33
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback