FUSTRA Dag 28 - 2 dagar kvar

Träning:
Bidde ingen träning alls idag.

----------

Dagens matintag

Frukost:
Två skivor grovt lingonbröd med osötad marmelad och fyra skivor ost.

Mellanmål:
Vi fick fikagäster, så jag var på kondiset och köpte fikabröd, not he best idea, men vi fikar rätt sällan hemma, nåja blev en mazarinbit + en bulle med vanilj/mandelfyllning.

Lunch:
En skiva grovt lingonbröd med ett ägg och ett par bitar skärgårdssill.

Middag:
3 msk kokt ris och resten av thaigrytan från i förrgår.

Snack:
Morotsstavar med dipp + nötter + ca 10 gram mörk choklad.


Summering:
Ingen bra dag alls idag. Ingen träning och ätit massa skräp.
Men å andra sidan om man ser det långsiktigt har jag generellt varit mycket bättre på att sköta mig denna månad än jag varit det sista året och jag har tänkt fortsätta med det även efter januari, men inte såhär hysteriskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback