FUSTRA Dag 5 - 25 dagar kvar

Träning:
Eftersom jag slarvade med kosten igår körde jag ett extra konditionsset på passet idag.
Alltså 3 x 10 minuters löpning. Hade dessutom grymma "Kickstart my heart" i öronen, så det gick som tåget.
Måste vara bästa låten att springa till när man skall upp i tempo lite.
Kände mig lite seg i kroppen efter nattens få timmars sömn.

Blev dessutom tvungen att skotta snö i 30 minuter efter träningspasset.

-----------------------------

Dagens matintag:

Frukost:
3 dl lättyoghurt + 50 gram müsli.

Mellanmål:
5 msk minikeso med kanel + en apelsin.

Middag: (Trettondagsmiddag hos mina föräldrar)
Räksoppa + en halv toast till förrätt, kalkon med potatiskroketter, sås, gelé, brysselkål, sallad och saltgurka till huvudrätt + två små kulor gräddglass och en halv clementin till dessert.

Mellanmål:
Två morötter i stavar med lite dipp blandat på turkisk lättyoghurt.

Kvällsmål:
En kopp te med en skvätt mellanmjölk, 4 msk minikeso med kanel + en apelsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback