Hemmakväll - bra val!

Igår hade jag egentligen tänkt ta mig till Musikens Hus för konsert, inte bara för bandens skull utan för att halva bekantskaprskretsen skulle vara där och det hade varit jäkligt kul att ses.
Men jag kände att jag helt enkelt måste ta det lite lugnt om jag inte skall klappa ihop.
Det är så himla mycket hela tiden jag vill hinna med, men tiden räcker inte.
Det är jobb, och nu i januari hysteriskt mycket träning och planering av kost mm.
Sedan finns det en hel del att pyssla med hemma också och det hinns inte heller med.
Så när jag väl får en stund över hamnar jag lätt i ett halvapatiskt tillstånd framför datorn och det känns inte helt ok.

Så I'm sorry om jag just nu inte vill göra upp planer och spika till 100%.
Det är inte det att jag inte vill, jag tror snarare att jag vill alldeles för mycket, men ibland får jag stoppa mig själv, annars kanske jag snart sitter här hemma och inte kommer ur soffan en vacker dag för att all energi helt enkelt är slut och jag blivit, som det så vackert heter - UTBRÄND.

Dags för gymmet, sedan städa och byta sängkläder.
Efter det blir det nog inte många mer knop gjorda idag, men det finns en hel del måsten som jag kanske borde hinna med, för på vardagarna hinns inte så mycket mer än träning och mat efter jobbet, sedan är det dags att sova.

Halsen känns fortfarande kajko dessutom.... gnäll, gnäll, gnäll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback