Nyckel i brevlådan...

När vi kom hem och jag skulle vittja lådan efter Åhlénskuponger jag hoppades hade kommit fick jag ej i nyckeln i lådan.
Trodde först att det var för att det frusit, men med lite våld gick den ändå inte i.
Det visade sig när P kollade att någon stoppat i en felaktig nyckel och sedan brutit av den i låset.
Vem skulle vilja vara och pilla på vår brevlåda?
Förhoppningsvis är det bara barnen som lekt och så har det gått snett och ingen vågat säga nåt.
För tanken på att det går omkring nån idiot och försöka låsa upp brevlådor och sno posten känns inte alls rolig.
Hoppas P får med sig ny cylinder imorgon, så vi kan öppna och byta.

För att avsluta med nåt mer positivt så vill jag bara säga att jag tror att jag diggar dessa skorna från HM.
Frågan är om man klarar att gå i dem?
Det är ju i alla fall en rejäl klack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback