Gratis lip plumping effect!

Fotbollsträning idag igen.
Efter förra veckans sirapslöpning har jag kört två intervallpass på gymmet, så idag kändes det lite bättre.
Men så satte ju träningen igång på allvar igen efter sommaruppehållet, så jag höll ju på att dö i alla fall eftersom tempot var betydligt tuffare.
Hursomhelst så skulle vi göra en övning där vi kastade bollen högt upp i luften , skulle möta den med knät ganska högt upp och följa med bollen nedåt för att landa bollen lite snyggt vid fötterna.
En schysst nedtagning alltså.
Givetvis lyckades jag en gång missbedöma helt så att jag istället knäade bollen rätt upp i mitt eget ansikte.
Detta gav resultatet blodsmak i munnen och en riktigt schysst fläskläpp.
Så nu är mitten av överläppen dubbelt så stor ungefär.
Vem fan behöver lip plumping serum???

Dagens träning:
Fotboll 90 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback