Hojen rullar igen.

Hade fyra missade samtal när jag slog på telefonen i förmiddags.
Från bilprovingen.
De ville att jag skulle komma in med hojen på förmiddagen istället eftersom den enda med mc-behörighet skulle vara ledig på eftermiddagen, så min tid skulle egentligen inte varit bokningsbar.
Man kan ju tycka att det kanske var lite sent av dem att upptäcka det samma dag, men skit samma vilken tid jag besiktar, har ju ändå semester.
Så jag klädde mig och brummade iväg till Kungälv.
Inga fel och han till och med kallade den för en av de bästa hojar han kört under sin tid som provningsman.
GÖTT!!
Hejdå körförbud!

Inte lika kul är att jag är ännu mer förkyld idag och på eftermiddagen har jag även fått lite lätt feber.
Så huvudet känns som en vattenmelon för tillfället.
Hoppas det är bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback