BBQ Tonight!

Ikväll skall vi fira att baby blivit ett år äldre och vackrare, kanske även visare??

Så det kommer hit lite folk och grillar.
Så snart skall jag duscha, snygga till mig lite och sedan skära upp bröd, fixa sallad och duka fram lite vin och glas mm.
Vet ite riktigt hur många vi blir men nånstans närmre 20 personer tror jag i alla fall.
Tur att vi har byggt en stor soffa på altanen =)

Älsklingen fyllde ju år i söndags, så vi firade lite bara vi två på kvällen efter hemkomst från Muskelrock.
Av mig fick han:

En flaska specialbeställd whisky från Skottlands minsta destilleri.
Jäkla fin flaska om jag får säga det själv =)


Och tvp dagar på Kolmårdens djurpark med övernattning på Vildmarkshotellet.
Jag hoppas att vi skall hinna ligga och slappa lite i deras fina relaxavdelning också som hämtat inspiration från Egyptens tempel.
Men två dagar med söta djur är ju aldrig fel =)

Kommentarer
Postat av: Ester

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback