Nytt gym

Nu har gymmet fått sig en rejäl makeover.
Nytt golv och det känns ljust, luftigt och fräscht.
Det är ju trots allt en gammal industrilokal, men nu satsas det lite pengar och det är kul att se förändringen.
För när jag tränade en gång nere på Ale torg under golvbytet kände jag att visst, det var nytt och fräscht, men utrustningen kändes sämre och mindre lösa vikter mm.
Så jag kom fram till att av de gymmen jag tränar oftast på, så är ända Älvängen bäst =)
Domkyrkan är hur trångt som helst och rätt slapp personal, så där tränar jag mest om man skall få till ett lunchpass eller direkt efter jobbet om jag ändå inte kan samåka med P.

Dagens pass:
Blandad löpning och pw, 8 km, 60 min.
Bålträning 15 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback