Dubbel dos av träning idag =)

Kom iväg efter lunch idag och körde ett styrkepass.
Fokus på ben, men inte aptungt, ville ju orka spela boll på kvällen också.
Men det kändes som ett rätt bra pass som avslutades med lite bålträning.

Fotbollen gick ganska bra den med.
Lite lättare träning idag sa tränaren eftersom det är match imorgon.
Vete tusan om jag tyckte den var så himla mycket lättare, kanske på slutet i så fall.
Vi spelade i alla fall sju mot sju och det kändes som att jag var med rätt bra när det gällde passningar och framspel, men orken, vart är den???
Mer löpträning på mig helt klart med intervaller med högre tempo eftersom det är ruschen som dödar mig.
Blåste så mycket att koner och bollar rullade iväg och man inte stod på dem typ.
Imorgon är det kulingvarning, så jag hoppas att tjejerna spelar bra match trots vädret.

Dagens träning:
40 minuter styrkepass för ben och bål.
90 minuters fotbollsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback