Fast as a shark!

Fick med mig baby sunshine till gymmet idag =)
Blev ett snabbare löppass.
Kände mig lite kass i början, men fyllde på rätt bra med vätska så blev det bättre, kanske har druckit för lite under dagen.
Pendlade mellan 9,5 - 12 km/h och kom i mål på milen på 56:31 minuter.
Tror faktiskt det är bästa miltiden sedan jag var runt 18-19 år.
GÖTT!!!
Pulsen låg mellan 165-173 mesta tiden med lite stick på slutet upp till 177 som max.

Dagens pass;
1 km jogg som uppvärmning.
Löpning blandat tempo 1 mil, 56:31 minuter.

Imorgon skall jag till Dave och få akupunktur mot allergin.
Har mailat idag för att se om han hade lite tid extra för att klämma lite på min kropp eftersom jag har ont i ryggslutet till och från hela tiden.
Kanske nån muskelspänning nånstans som behöver rätas ut.
Fick inget svar, så jag får väl se imorgon, annars får jag boka in en tid till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback