Fru Träben

Idag var det dags för morgonträning.
Extrainsatt för att pussla ihop träning innan match osv.
Klockan tio drog i igång. Jag ställde klockan på halv nio för att hinna äta frukost i god tid innan, men vaknade redan vid sju. Taskig planering.

Idag var det tungt att spela boll.
Vi var dessutom bara åtta personer som dök upp så man fick springa så mycket mer när vi spelade lag mot lag.
Träbenet dök upp fler gånger än sist och jag kände mig rätt kass.
Fick i alla fall frågan om jag kunde vara med och spela match med 7-mannalaget på kvällen, men det visade sig vara bortamatch och jag har en del hemma att fixa med också, så jag tackade nej.
De hade löst det i alla fall som tur var.
Men nu är jag snart officiellt med i laget.
Inbetalningskort på klubbavgiften får jag hem i veckan, sedan skall jag inhandla ett par benskydd också!

Efter det är jag redo att ta mig an min första 7-mannamatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback