Styrkepass & Benskydd

Inte mycket folk på gymmet idag, gött.
Körde rygg, ben och lite axlar.
Kändes rätt bra.
Stretchade mycket efteråt, speciellt vänster tensor efter ordination från sjukdgymnasten igår.

Sedan vidare mot Ale Torg.
Kö, kö, kö eftersom de med hjälp av två kranar satte upp en glasgångtunnel över körbanorna så folket kan komma över till tågstationen.
Tog en timme tror jag att nå torget.
Väl där fick jag tag på ett par benskydd från adidas i alla fall.
De kändes liiiite nättare än de gamla jag hade förr då det begav sig.

När jag skulle hem valde jag att köra lite sightsseing istället för att stå i kö.
Så jag körde uppåt i Nödinge samhälle förbi sjön och sedan in vid Uspastorp på grusvägen tills jag kom fram i Alafors.
Så nu vet jag nog vart Marie och Daniel bor =)

Dagens pass:
Styrketräning 35 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback