Svar till Sofia.

Fick frågan vad det är för lag jag spelar med och om korpen finns för damer:

Jag har precis börjat träna med Älvängen IK's damlag.
Endast hunnit med en träning än så länge, sedan blev jag förkyld, men har kollat in både 7-manna och 11-mannamatch i helgen och supportat i alla fall.

Vet inte riktigt om det finns damserie i korpen, men vet att måna lag spelar mixat både herrar och damer i alla fall. Sedan finns det nog en del klubbar som bara spelar 7-manna om du är sugen på det.
Lite mindre regler och lite mer avslappnade domare tror jag att jag kan summera den serien.

Men om du går in på
www.laget.se kan du nog leta upp en klubb som ligger nära dig att börja spela med.

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback