Vid sidan av planen...

Var uppe och såg mitt lag, känns märkligt att säga så, men jag skall jag faktiskt vara med och spela, spela match mot L8Marta ikväll.
7-manna. Har aldrig spelat 7-manna själv så det var lite nytt med vilka regler som gäller och så.
Man kör inte med offside och bytena är fria + att matchtiden endast är 2 x 30 minuter.
Känns gött att få börja lira lite sådana matcher sedan, så får vi se om man platser i 11-mannalaget till slut.
Gräsplanen där uppe var ganska fin i alla fall, eller ja, i mina mått mätt var den väldigt fin.
Men kallt som tusan var det att stå still och speciellt händerna frös, termomuggen med varm choklad håller ju värmen så bra att det inte läcker ut till händerna när man håller i den.

Hur matchen slutade?

1-0 till ÄIK såklart.
Gott jobbat tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback