Lång dag och shopping

Blev en lång måndag idag med.
11,5 timmars effektiv arbetstid.
Var först på jobbet och sist kvar...

Låste dörren bakom mig vid halv sju och promenerade ner till Åhléns i Nordstan.
Vi hade ju fått hem rabattcheck med 15% på heminredning så jag ville passa på innan den gick ut.
Det blev saker till Microråttan.
Ett fårskinn att värma sig med i vagnen eller ligger och rulla runt på hemma, täcke och kudde, ett bäddset handduksset med elefanter på.
Men personalrabtt och kupongen kostade det ungefär samma som det jag kollat ut på IKEA.

Nu är det inte så mycket mer som behövs; spjälskydd, bäddmadrass, madrasskydd och underlakan typ.
Annars är sängen klar. Förutom att den skall slipas och målas.
Men är det fint väder i helgen åker den nog ut på garageuppfarten så jag kan slipa utan att det dammar ner hojarna och hela garaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback