98 dagar kvar....

...till beräknad BF.
Bettingen har börjat.
En bekant från gymmet gissade på antingen 17:e eller 28:e januari.
Jonas var lite mer specifik och gissade på en tjej den 4:e februari.

Vad tror ni andra?

Själv tror jag inte speciellt mycket.
Varken om det blir en kille eller tjej eller om jag håller tiden eller inte.
Räknar kallt med att det kanske drar över lite så man slipper bli alltför besviken och rastlös om man inte står där med ett litet knyte i famnen den 29:e januari som barnmorskan beräknat det till.

Vågen har för första gången i mitt liv nått upp till 70 kg.
Lite mentalt jobbigt, men jag vet ju att det är en fas så jag har inte hetsat upp mig över det.
Alltså upp ca 5 kilo på de första sex månaderna.

Dagens mage:

Vecka 25+6.

Kommentarer
Postat av: Linda i Holland

Ah vad mysigt,jattefin mage! :)

2011-10-23 @ 13:39:14
Postat av: Azin

Jag gissar på 2:e februari ganska tidigt på morgonen, typ runt 5.

2011-10-23 @ 14:21:46
Postat av: Mad

Du är en inspiration!

När det väl är dags för mig så ska jag leta upp denna blogg igen. Alla de andra vänner jag har som har gått igenom en graviditet har svullat i sig mängder med mat och gott. De har gått upp mellan 25-30+ kg, och jag vill verkligen inte bli som de. Jag vill äta för att jag är hungrig och inte för "att jag kan" osv.

Du rockar!

Postat av: Åsa

Gissar också på flicka fast den 8:e januari

Noss noss

2011-10-25 @ 09:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback