Magen växer sakta men säkert

Igår fick magen guppa runt till schysst rock från LaPuma på Sticky.
Imorse fick den vara trött och bli fotad =)
Nu är vi i vecka 24 (23+6 om man skall vara exakt) och vågen stod på 69,5 kg imorse.
Tror den stod på ca 65 när jag startade.
Så det tickar uppåt och utåt skulle man kunna säga.
Försöker fortfarande träna, men inser att joggingen snart också är ett minne blott. Tar mina pass på bandet i femminutersintervaller jogg och powerwalk blandat.
Styrketräningen och vanliga promenader kan jag hålla på med länge till i alla fall - det känns skönt.
För så länge jag kan träna så skiter jag inte helt i vad jag stoppar i mig, och då kanske man slipper ha 10 extra kilon att gå ned efteråt bara för att man okynnesåt.

På tisdag skall vi tillbaks till MVC och lyssna på hjärtljud, mäta och väga.
Skall bli spännande och roligt =)


Kommentarer
Postat av: Bright

Kul med bäbis:) Här kommer kanske ett tips om du vill fortsätta jogga under graviditeten. När jag jobbade på gbgvarvet för två år sedan träffade jag en tjej, gravid i 5 månaden och sprang på bra tid dessutom, hon hade en speciell gördel som höll upp magen och underlättade. Kanske du ville veta att det finns ett sånt hjälpmedel.

Postat av: Mad

Så fin du är :)

2011-10-12 @ 22:18:04
URL: http://madilyn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback