Yeay!!!

Vi tog en långfrukost till Beck - Pensionatet Pärlan imorse.
Göttigt värre.
Sedan tog jag mig i kragen och åkte till gymmet.
Lyckades faktiskt jogga hela 25 minuter idag innan krampen i fötterna smög sig på mig, då åkte skorna av.
Det fick mig att inse att det går rätt bra att jogga i strumplästen på bandet, värre är det att försöka powerwalka.
Kraftiga stötar då hälen sätts i först + att det kändes lite halkigt vid fråntrycket - inte att rekommendera alltså.
Men det var ju bara ca fyra minuter utan skor så det är nog ingen fara.

Dagens pass:
30 minuter jogg och pw 3,9 kilometer.
20 minuter styrketräning.

Nu blir det iväg och kolla på fotboll x 2.
Först en halvlek av 7-mannas match hemma och sedan till Kärra för att se näst sista matchen för i år med A-laget.
Vi måste plocka poäng nu annars finns det risk för nedlfyttning till div. 5 och det vill vi INTE!

Kommentarer
Postat av: Andess

http://www.youtube.com/watch?v=7jrnj-7YKZE

2011-10-04 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback