Den som spar...

Målsättningen efter semestern var att spara så mycket peng som möjligt tills det är dags att gå hem och vara mammaledig. Så att man kan snåla lite med föräldradagarna i början.
Några extra dagar under de första åren är ju alltid gött att ha om jag förstått saken rätt.
Denna månaden har jag lyckats spara undan nästan 6000:- mer än vanligt, tack vare semesterersättning och mer eller mindre shoppingstopp.
Kommande månad blir nog lite sämre att spara på.
Skall unna mig ett par saker från Åhléns på måndag och så skall jag och mamma ha en shoppingdag med lunch ihop som var hennes födelsedagspresent.
Men annars blir det ganska lugnt ekonomiskt även denna månaden.

Min vikarie är klar nu dessutom.
Han startar den 1:a november redan, så om allt går som det skall har vi drygt två månader tillsammans.
En månad med upplärning och en månad där han får sköta sig själv men jag fortfarande finns som stöd.
Så har i alla fall jag tänkt mig hela grejen.
Och så skall vi upp till Sthlm en dag och träffa lite folk på vårt lager som han kommer ha kontakt med.
Alltid bra att få ett ansikte på dem man mailar/pratar med.

Känns jätteskumt att man skall vara borta från jobbet så länge... men också så kul att få ta hand om det där lilla livet som växer inom mig.

Kommentarer
Postat av: Gina Sharro

saxiquine - En kvinna - många tankar

Så när Sharro meddelar att hon skall hem till Göteborg så planerar man kvickt .....



Hej,

jag undrar hur detta kan ha hamnat när man googlar mig och finner Sharro i din text?

2011-09-23 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback