Magen full av kräftor

Igår var det dags för mammas och pappas årliga kräftskiva igen.
Samma gäng som vanligt och trevligt var det som vanligt också.
Jag tror jag vann kräftätartävlingen om det nu fanns någon sådan... i alla fall höll jag fortfarande på att äta när tallrikar började dukas undan ha ha.
Sedan fyllde jag på med ett par skivor mjuk pepparkaka som dessert.
Var ganska så proppmätt även vid halv tolv när vi åkte hemåt i natten.

Vi vann dessutom pris i frågetävlingen - två doftljus från Lagerhaus =)
Och så fick vi en liten present i väntan på det nya lilla livet i magen; två böcker av Lennart Nilsson, Ett barn blir till + en tillhörande dagbok där man kan annteckna och fylla med lite foton vecka för vecka.
Nu är vi ju snart halvvägs redan så första halvan av den boken kommer nog inte bli så ifylld, men resten får vi klura lite på =)

TACK!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback