Oväntat möte på ICA

För ca tio år sedan jobbade jag för Manpower fortfarande.
Då hade jag ett uppdrag för Volvo i Angered på ca tre månader där jag satt och knappade in tider till verkstädernas fakturering.
Inte världens roligaste arbetsuppgift, men många av kollegorna var riktigt roliga.

Idag nere på ICA i byn träffade jag på en av dem.
Har sett honom ett par gånger, men inte varit helt hundra på om det verkligen var han, men idag hamnade han bakom mig i kön så då var jag tvungen att fråga.
Och givetvis var det han.
Vi bytte några ord och han skulle berätta för dem som var där när jag var där att han träffat mig.
Kul att ses faktiskt, minns honom som ett riktigt roligt sällskap vid luncherna trots att det skiljer ca 20 år imellan.

Nu är det dags för sängen här hemma.
Imorgon blir en låg dag, först inflyttningsfest hos Star Republic och sedan vidare till Sticky för att se Debbie Ray och Bonafide + att det känns som om jag har en förkylning på ingång =/

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback