Det blev som Linda ville...

Bakade två olika sorters muffins idag.
Citron och blåbär, den sistnämnda var nog stråt vassare även om de med citron var ruskigt goda de också.
Dagen har alltså gått i bakningen tecken.

Förutom bak har jag varit ute på en promenad innan regnet kom.
Oliver var missnöjd första tjugo minutrarna och gnällde en hel del, men till slut fick han ro och somnade som en stock i vagnen bakom sina små solglasögon =)

Annars har det vl inte hänt särskilt mycket.
Lagade middag också typ... that's it.

Imorgon blir det dock lite utflykt till Bollebygd för att hälsa på Åse och lille Albin.
DET skall bli riktigt mysigt =)




Jo... just det... imorse när jag ställde mig på vågen visade den precis under 70 - 69,9kg.
Så gott att få den där sexan i början igen.
Bara fem kilo kvar till vikten innan graviditeten, borde inte vara en omöjlighet att nå innan sommaren är slut om jag bara inte äter allt jag bakar själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback