Helrenovering

Jag har ju salrvat en hel del med mina hudvårdsrutiner den sista tiden.
Inte bra, dels för att jag faktiskt själv jobbar med hudvård, men också för att huden mår betydligt bättre av när jag använder mina produkter.
Och som Katta påpekade, det är ju dumt att inte använda dagserumet med solskydd när man har lite problem med pigmentsfläckar som jag har i ansiktet... vem vill gå omkring och se smutsig ut liksom?
Så ikväll tog jag mig i kragen och plockade fram lite från lagret av det jag stått tomt på ett tag.
Så nu är huden djuprengjord och påfylld med goa vitaminer och fukt inför natten.
Passade även på att gå över munnen ordentligt med tandtråd och flour och får väl göra det tills jag får en tid bokad hos tandis så snart som möjligt.
Dels kunde de inte röntga mig sist eftersom jag var gravid och dels för att jag ikväll bet av en liten bit av en tand och har nu en väldigt vass kant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback