Speedy Day

Idag känns det som om dagen gått ganska så snabbt.
Vi startade med en långpromenad direkt efter frukost.
Ner längs älven, förbi gymmet, över till ICA där vi köpte glutenfritt mjöl så att det som bakas i framtiden även kan ätas av svärmor... för oss andra spelar det ju ingen roll vilket mjöl som är i kakan.
Sedan vidare upp till Katta för att hämta en del utlånade saker och låna en sak till in kund.
Vi planerade även in att hon skall följa med på intervjun imorgon eftersom V i så fall blir hennes konsult då jag inte längre räknas som aktiv fullt ut.

Totalt gick vi nästan sju kilometer och när vi kom hem blev det först lunch för mig, sedan lunch för Oliver och sedan ett långt bad för hans del.
Det såg ut som att han faktiskt börjar gilla det och slappnar av lite.
Han skrattade en del t.o.m. Mysigt!!
edan dammsög jag av huset så det är rent till helgen, imorgon är vi ju knappt hemma nånting alls under dagen, så lika bra att få det gjort.

Efter det dröjde det inte länge innan P kom från jobbet och vi kunde äta middag.
Tittade på lite Heroes till maten och efter, och så packade jag in allt i bilen jag skall ha med imorgon förutom skötväskan.
För imorgon blir det upp rätt så tidigt för att vara oss nu. Halv åtta ringer klockan, då skall Oliver få frukost och kläder, sedan sticker jag till Frölunda för att gå på Lindex VIP-frukost som min kollega Maria bjudit med mig på =)
Mycket trevligt!!
Hoppas på att vi kanske kan ta en fika eller bara hänga lite hemma hos henne en stund efter innan jag skall vidare till Kaverös för intervju med en bekant som är intresserad av att jobba med Mary Kay's produkter.

Sedan får vi se hur kvällen artar sig.. kan bli en sväng om Plantagen på vägen hem för att köpa lite gräsgödsel, plantor och markväv mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback