Svettats lite till...

Oliver fick lite bustid ihop med farmor idag på eftermiddagen och jag stack iväg och tränade.
Var lite stressad för hur det skulle gå vid halv sju då hans ätrace brukar starta då det blev lite senare än planerat, men det var inga problem alls =)
Kanske är så att när man inte sitter intill och luktar mat då går det bra helt enkelt =)

Men det var guld värt att få komma iväg och träna.
När jag kom ner var det dock hysteriskt mycket folk och alla löpbanden var tagna, men efter halva tiden fick jag mig ett band och fick till ett riktigt bra pass idag för hela kroppen.

Dagens pass:
Uppvärmning 5 minuter på trappmaskinen.
Styrka för hela kroppen med fria vikter 20 minuter.
Löpning/pw 4,15km 30 minuter. Blev inte så mycket promenad denna gången, mest löpning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback