Idag e ingen vanlig dag...

...för idag är det min födelsedag =)
 
Massor med gratulationer har jag fått både på Facebook och via sms.
Det värmer gott!
 
Har dessutom firat lite med familjen hemma när P kom från jobbet.
Beställde hämtmat från lokala thaistället som vi mumsade på och så fick jag blommor och paket.
Fick biljett till Fu Manchu på Sticky i oktober, peng till massage som behövs väldigt mycket just nu samt Testaments senaste platta i special editionutgåva =)
Så nu är det tunggung i bilen!!  1000 tack älskling!
 
Precis när jag skulle sticka iväg och lira boll kom dessutom goa grannen Maria över med ett fång rosa blommor samt Metallicabiografi i pocketform =)
1000 tack för det, helt oväntat och så jäkla bra =)
 
För övrigt har dagen varit lugn efter en natt med nästan ingen sömn.
Sov nån halvtimme mellan tio och elva igår kväll.
Sedan vaknade Oliver och efter det kunde jag inte somna om förrän efter tre någon gång när jag hämtat över honom till vår säng.
Mådde så himla skumt. Som ett ångesttryck över solarplexus. Vet dock inte vad jag skulle ha ångest över, men inga andningsövningar i världen hjälpte mig inatt.
Kom ut på en promenad efter frukost och avslutade den med en kort visit på öppna förskolan.
Kom dit när alla satt och fikade efter sångsamlingen. Tror det var en som besvarade mitt "hej" när jag kom.
Trist när gruppen är så sammansvetsad och ingen knappt ens tar notis om en, speciellt när man kommer helt själv.
Så jag och Oliver satt för oss själva och lekte lite. Hoppas han i alla fall får ut ngt av att ha andra barn runt sig, annars kan det ju kvitta att gå dit om det inte blir lite bättre när jag varit där ett par gånger till.
 
Träningen ikväll gick bra. Känns som om jag börjat springa igång benen nu på riktigt.
Lite bättre kondis på det bara så kommer det kanske eventuellt finnas hopp för mig att kanske få vara med ngn match, åtminstone som avbytare. Hoppas det i alla fall.
Sprang med gps:en igång i fickan idag för skoj skull; ville se ungefär hur långt man springer på en träning.
Nästan 8 km visade det sig när vi som idag spelar tvåmålsspel till stor del.
Dock inte så snabbt genomsnittstempo, men då är ju faktiskt en hel del stillastående som stretch och väntan på sin tur mellan övningar osv med i tiden, vilket innebär att man springer desto snabbare när man väl springer =)
Förutom 1½ timmes fotboll blev det en lång och en kort promenad också. Bra dag!
 
Nu hoppas denna trötta 34-åring på att få sova några timmar mer inatt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback