Klädsortering och träning

Idag när Oliver var på strålande humör och underhöll sig mer eller mindre själv om jag befann mig i samma rum, passade jag på att sortera och plocka fram nya kläder till honom från lådan med stl 74.
Snart dags att börja skifta från 68 till 74 nämligen.
I alla fall på en del av de som är lite mindre i storlek.
Så mycket fint det fanns i lådan =)
En av fördelarna? med att köpa på sig saker långt i förväg då man har rabatterbjudanden mm är att man inte alltid kommer ihåg vad man köpte, så det var massa härliga överraskningar idag.
Mycket fint i knalliga härliga färger, samt en hel del höstigt och murrig, vilket passar bra om en månad.
Passade på att tvätta upp två tvättar på snabbprogrammet, så kanske jag kan få in det i byrån imorgon eventuellt.
 
Ikväll när jag skulle till träningen fick jag låna Patriks tighta rygga att springa med.
Sist sprang jag ju med en påse fotbollsskor i ena handen och en full vattenflaska i den andra.
Man kan ju lätt säga att armpendlingen blev liiiite lidande då och det var tyngre än normalt att springa (föga anade man att armarna hade så viktig del i löpandet...)
Idag gick det betydligt bättre så det blir ryggan alla kommande gånger jag joggar till/från träning.
 
Väl på träningen visade det sig att herrarna skulle vara på samma plan som vi, trots att vi hade bokat.
Skumt. Men vi delade solidariskt halva var. Dock gjorde det att vi ej kunde spela tvåmål.
Nu kanske inte det var tanken med dagens träning i alla fall, vad vet jag, men OM det var det är det lite surt att damerna får stå tillbaks trots att det var vår plan enligt schemat.
Vi gjorde massa nyttiga övningar i alla fall och ganska mycket löpning i början av passet.
Så när jag väl landade hemma efter intervaller mellan stolparna på vägen hem så rann svetten om hela mig och det droppade ur flätan.
Då vet man att man tagit i ordentligt!
 
Blev dessutom en promenad tidigare på dagen, så en mils gång/löpning + 90 minuter fotboll är dagens statistik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback