Mysig fettisdag!

Igår var jag och Oliver på äventyr nästan hela dagen.
Först styrde vi bilen till Frölunda Torg.
Vi var där precis innan alla butiker öppnade och rullade direkt mot Lindex.
Bytte ett par gröna byxor mot ett par andra gröna byxor och ett par sockar mot ett nytt par sockar, man får vara konsekvent ha ha.
Så nu har hans present blivit till något att växa in i senare istället, stl 74. Borde passa framåt sommaren tror jag.
Passade på att köpa ett par bodys jag kikat på i webbshoppen också. Så himla glada, fina färger.
Man får passa på att köpa det man själv tycker är fint innan han får en egen vilja och bara vill ha svart ha ha.

Detta följde med hem från Lindex. Färgglatt så det förslår. Syns det att mamman gillar grönt?

Sedan rullade vi vidare och köpte två semlor.
På vägen där mötte jag min gamla gympalärare från högstadiet, Maggan.
Hon blev helt förvånad över att jag kände igen henne efter, vad blir det?, typ 19 år.
Men så hade jag ju sett henne på tv för inte så länge sedan från en av skivorna i "här e mitt liv-boxen".
Kul att stöta på henne bara sådär, hon var ju min favoritlärare i hela högstadiet.

Sedan var jag in en sväng om Lagerhaus också. Man för ju kolla läget även när man inte jobbar =)
Dessutom var det ljusveckor så vi köpte på oss lite värmeljus hem + ett par votivljuskoppar eftersom jag upptäckte att jag fortfarande inte ens provat mina ljus jag köpt på ljusparty....
Så idag har vi ljusmys hemma jag och lillen - eller jag myser och han skriker =/
Köpte även med två ramar så jag kan skriva ut ett par fina foton P kan ha på sitt jobb nu när han fått en egen liten kontorshörna till de dagar han sitter inne och räknar offerter mm.

Sedan blev det mys och semmelfika med Sofie och Ralf.
Vi kom lagom till att båda barnen skulle äta, så vi satt i köket och matade/ammade och snackade skit.
Ralf var på soligt humör och flirtade lite med sina stora blå ögon =)
Han ryckte lite i gardinerna också - vilket inte mamman var lika glad över... trotset kommer i tidig ålder =)
Och Oliver fick fina presenter, två coola rockbodies och ett gosedjur av Ior och lilla kompisen Nasse.
Som sagt, lillen är redan bortskämd =)
Tusen tack för presenterna återigen!

Två coola bodies till en tuff liten rocker, tack för det!

Sist bar det av hem till mamma och pappa som lockade med pannkakslunch.
Oliver sov gott precis fram tills jag stoppat sista biten med pannkaka i munnen, sedan var det hans tur att få mat.
Hade med mig ett fång tulpaner för att de skulle få lite vårkänsla och för att jag hade tänkt ha med mig det i söndags men glömde, så mamma var nog lite extra glad - hon älskar tulpaner.
Till slut var vi hemma igen vid fyratiden, då var vi helt slutkörda båda två, så vi somnade i fåtöljen mitt under amning både jag och Oliver.
Så det var så P hittade oss när han kom hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback