Tack för alla tips!

Wow vad mycket kommentarer jag fått på mitt förra inlägg, massa bra tips.
Tyvärr har vi redan testat nästan allihop, resten skall testas även de.
Har även testat en ny amningsposition som min barnmorska på mvc tipsade om igår, den verkar fungera lite bättre eftersom han halvstår med sin mage mot min mage, lite svårare att bli så avslappnad att man somnar i den ställningen.

Laddade batterierna på eftermiddagen med en långpromenad i vårsolen.
Det var gött, 5 km, 50 minuter och AC/DC i lurarna =)

Kommentarer
Postat av: Jill

Svårt är det, vad jag lärt mig efter de andra två är att inte bry mig om fasta tider utan hon får när hon vill. Hon äter snabbt, ett mål tar bara 10 min typ...och tiden varierar från 1-4 h mellan. Man måste även släppa på städning, tvätt, sociala aktiviteter och sova när bäbisen gör det. I stället för att försöka få bäbisen att anpassa sig till dina rutiner, så får man låta allt ha sin gång...

2012-02-29 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback