Växer bra!

Oliver växer bra.
Idag stannade vågen på 4,5 kilo.
Det börjar kännas när man bär omkring på honom.
Längden är lite oklar, nånstans mellan 54,55 cm, han trilskas lite när det gäller att sträcka ut sig på mätningarna nämligen.
Annars har dagen varit rätt krävande.
Han var glad imorse och vi hade mys framför The Voice och efter det sov han en stund i sängen, men sedan har han inte velat somna.
Så fort jag lagt ner honom nånstans har det varit gråt och skrik.
Så jag har inte heller kunnat sova nåt på eftermiddagen och med nattens kanske fyra timmars sömn uppdelat på tre perioder känns det.
Så när han snart vill ha mat igen då blir det amning och sedan flaska tills han är mätt så går jag och lägger mig samtidigt, även om klockan bara hunnit bli nio.
För jag vill inte vara lika trött imorgon.

Imorgon skall vi nämligen hälsa på mitt jobb och sedan skall jag till MVC för efterkontroll.
Dumt om man somnar när man kör bil liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback