Instagram + helgplaner

Nu har även jag tankat hem appen "Instagram".
Så nu kommer alla bli bombarderade med foton =) Som ett substitut nu när det fortfarande inte går att skicka mms till bloggen efter plattformsbytet.
Tror dock att jag kommer fortsätta med Instagram för bilderna och mer textinlägg på bloggen istället.
Så smidigt med små, snabba korta uppdateringar under dagtid när man inte har så mycket tid med händerna fria.
Har dessutom hittat massa fina foton från okända människor, framförallt en kvinna från Kuala Lumpur som gör fantastiska konstverk av mat =)
Inspiration i samma anda som fotot svärmor hittade häromdagen och lade in på Facebook. Mat som barn blir glada av och ja, även vuxna =)
För er som vill följa mig på Instagram heter jag "Saxiquine" även där. Varför gå ifrån sitt alter ego sedan -97?
 
Planerna för helgen är att göra ett ryck i trädgården, kanske putsa fönstrena, i alla fall utvändigt på bottenplan och så skall vi grilla med grannarna på lördag kväll.
Det blir najs! Sedan ser vi inte dem på en månad då de sticker till värmen på semester.
Men vi har lovat att hålla ställningarna åt dem och klippa gräsmatta mm =)
 
Har även varit och tränat ikväll, kändes gött.
30 minuter styrketräning.
30 minuter löpning 5,05 km.
Svettigt värre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback