Ensamstund

Nu har jag min ensamstund på dygnet.
Den spenderas nästan alltid vid datorn.
En timme då Oliver sitter med pappa eller har somnat, just nu lite både och, han sitter i sittern som pappa vaggar med foten samtidigt som han spelar Skyrim =)
Det är ganska skönt att få vara för sig själv rent fysiskt en stund.
Oavsett om man plockar in mat i kyl/skafferi eller tar hand om tvätten... trodde aldrig jag skulle säga det.

Annars har dagen gått fort.
Har spelat Skyrim nån timme jag med idag medan Oliver sov på en kudde i mitt knä efter att ha somnat ifrån bröstet.
Så har vi varit och hälsat på en snabbis i Tokatorp - var tydligen så längesedan jag var där att jag körde fel.
Trots dagsljus... ??? Vad hände där?
Försökte sova middag men Oliver vaknade efter ca en halvtimme och var otröstlig om jag inte tog upp honom i famnen och gick upp ur sängen, så tji fick jag som tänkte att jag skulle sova ikapp lite.
Istället matade jag på honom med lite ersättning och lagade mat.
Fläskpannkaka med lingo blev det idag =)
GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback