We get around...

Inatt har Oliver både sovit och ätit bra.
Han har hållt sig piggare vid bröstet, fått i sig mer så han varit mätt längre och dessutom har matningen tagit kortare tid.
Vi gick och lade oss vid halv tio och sedan vaknade han igen strax efter två.
Sedan igen kvart över fem och så fick pappa byta en blöja innan han gick till jobbet, sedan fick Oliver somna om med mig i sängen och då sov han fram till halv nio.
Så idag kände jag mig hyfsat pigg faktiskt =)

Mamma och pappa var här idag och åt lunch.
Hade så mycket fläskpannkaka kvar från igår att jag ringde och frågade om de ville komma.
De var även med upp till bvc och stannade kvar på en kaffe efteråt.
Så dagen har gått fort idag för när de hade gått var det nästan dags att börja laga middag.

Imorgon blir en lugn dag. Bara jag och Oliver. Blir väl lite mys, tv-spel och SATC kan jag tänka mig.
Är det fint väder blir det en promenad också.
På torsdag skall vi rulla över till Lerum och hälsa på Comazziklanen där.
Har dessutom lovat att plocka med lite böcker av Conn Iggulden eftersom Isabelle saknade nåt bra att läsa.
Fredag blir en lugn dag för att återhämta oss och vila.

På lördag skall vi ta en fika hemma hos gammelfarmor så även hon får träffa Oliver.
Sedan skall vi hem till Raffe och hänga lite. Så får vi se om hela familjen är hemma eller om Sofie jobbar.
Men då får Oliver träffa farbror Tommy i alla fall, för de har inte träffats ännu heller.
Sedan får nog söndagen bli lite soft också såvida ingen vill komma hit och hälsa på.

Men man får nog säga att vi tagit oss runt ganska mycket ändå den senaste månaden.
Lite tråkigt bara att det är så mycket sjukdom just nu som sätter käppar i hjulen för alla man vill visa tillökningen för. Men han skall ju ingenstans så det finns ju tid för det framåt också.
Och jag hoppas för lite mysigt lunchhäng, fika och picnicande när våren kommit på riktigt.
Häng och promenad i Slottskogen är redan planerat ihop med Sofie och Ralf i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback