Mys med 4 x Comazzi

Idag har jag varit i Lerum hela dagen i stort sett.
Kom lite tidigare än jag sagt, redan vid halv tio så Isabelle hann inte in i duschen =)
Sedan åt vi lunch, god sallad med kyckling, fetaost och en massa annat gött.
Efter det gick vi ut på promenad allihop.
Så det var fyra x Comazzi; Maggan, Isabelle, Åke och Luisa och så var det jag och Oliver.
Vi gick i lugn takt och njöt av värmen ner till Stamsjön och tillbaks.
Dit kan jag tänka mig att åka och hänga nån dag i sommar sedan, väldigt trevlig badplats för både stor och liten =) Fanns en flytbrygga lite längre ut med hopptorn också... får jag med mig P som kan vakta lillen kanske jag kan göra en fin repris på min 1 1/4 varv på volten från Kyrksjön i Mölltorp typ -92/93 och få ett vertikalt magplask!!!

När vi kom tillbaks från promenaden bjöds det på smaskiga cupkaces och kaffe.
En mycket mysig dag helt enkelt =)

Väl hemma i Hellvängen blev det mest häng i fåtöljen för mig och O.
Tills det blev dags att laga mat. Sedan kom P precis lagom till att maten var klar och hade shoppat lite mat till helgen och nästa vecka.
Så nu blir det nog mycket grill i helgen för han hade med sig ribs, flintastek och majskolvar bl.a.

Gött!!!
Vi firar dessutom åtta år tillsammans på norgedagen; syttende maj =)

Kommentarer
Postat av: c

Grattis på åtta års dagen

2012-05-16 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback