Nån form av virus?

Har mått konstigt idag också.
Så fort jag ligger ner eller sitter still känns det ok, men när jag står eller går mår jag jätteilla och känner mig yr.
Ingen feber idag dock som tur är.
Så Patrik och Oliver fick åka själva till farmor och farfar på middag och morgondagens älgmiddag hos mamma och pappa blev framflyttad till nästa vecka istället.
Tråkigt att man inte är frisk =/
Det var ganska konstigt att vara ensam hemma i en halv dag också, men skönt att bara få ta det lugnt och sova lite.
 
Nu är hela familjen i stort sett utslagna.
Patrik och Oliver sover och jag skall strax göra detsamma.
Halv nio en lördag.
Då kommer det dessutom barn och ringer på dörren för "bus eller godis".
Kan man nästa år försöka styra upp så att alla kör samma dag???
Vet att grannbarnen var ute förra lördagen och i onsdags då det var den rätta dagen kom det två söta barn och nu även idag... 
Det blir lite svårt att hålla sig med godis när man inte vet NÄR barnen kommer!
 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback