Bortblåst?

Damn vad det har blåst idag.
Jag, mamma och Oliver tog en promenad ner till Önnered och blåste nästan bort när vi kom ner till havet.
Men vi gick även förbi min gamla lågstadieskola och hälsade på min gamla fritidsfröken Ulla =)
Så jag och lillen har haft en fin dag hemma hos mamma och pappa.
Vi sov en timme ihop i deras soffa också - mkt välbehövd sömn för mamman.
 
Hann med en sväng in om jobbet på vägen västerut imorse också.
Många sjuka även där, verkar vara nåt förkylningsrace just nu.
Men kul att se vad som händer där inne samt spana på boardsen på hur alla nya produkter till våren osv skall se ut. Är ju sjukt nyfiken av mig.
Vet att vi kommer få in ett mycket fint duschdraperi som återigen gör mig lite ledsen över att vi inget behöver i vårt badrum. Kanske kompenserar genom att köpa den sjukt snygga matchande duschmössan istället =)
 
På eftermiddagen var det dags för babysim igen.
Patriks tur att bada idag och dyken fortsatte där vi slutade sist, så idag fick Oliver sitta på en flytmatta och dyka därifrån, upp på pappas axel, och sedan tillbaks till mattan och hålla fast med händerna.
Så duktig han är lille skrutten och så kul han har i vattnet.
Det är febril aktivitet och när P lade upp en leksak på bassängkanten skulle han nästan krypa upp ur bassämngen och upp på golvet för att fånga den lille plastfisken =)
 
Kvällen bestod av fotbollsträning för min del.
Var lite i valet och kvalet om jag skulle träna eller ej då min förkylning kändes sämre efter måndagens träning.
Men det är lite av en ventil just nu att komma iväg och svettas en stund, så jag stack dit.
Har dessutom köpt ett par skor av en av de andra tjejerna som jag fick testa idag. Snörade lite för hårt först, men sedan satt de som en smäck OCH jag får plats med mina inlägg, så nu kanske höfterna kommer bli lite bättre igen!
Så surt bara när man inte är helt hundra och man känner att kroppen verkligen tar stopp när man försöker springa lite fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback