Missoni - missohno mm

Måste säga att jag inte direkt var imponerad över Missonis samarbete med Lindex.
Framförallt var det färgkombinationerna jag hade svårt för.
Inte passade de mig i alla fall och inga alternativa färgställningar för oss som inte passar i det så går åt orange heller.
Nåja skit i det, finns ju så mycket snyggare saker att fylla garderoben med i så fall ändå =)
 
Har sovit lääänge idag.
Ändra fram till halv elva tror jag. Så idag känns det faktiskt bättre, även om jag blir genomsvettig så fort jag försöker göra något lite snabbare.
Bytte till rena sängkläder i alla våra sängar för att göra ytterligare ett försök att jaga bort förkylningsbacillerna.
Skall bli så skönt att krypa ner mellan lakanen strax, resten sover redan sött.
Nu håller jag tummarna för att inte P blir sjuk han med, han klagade över halsont innan han gick och lade sig =(
 
Dagen har annars varit väldigt lugn.
Vi lagade fläskkarré i ugn med potatis, grönsaker och rödvinssås till middag.
Till detta varsitt glas rött. Kändes som söndag kan man säga.
Efter maten fick vi varsin bit banankaka med choklad som jag bakat av våra gamla bananer.
Den blev väldigt lyckad denna gången och kalasgod!!
 
Imorgon blir det en superlugn dag fram tills vi skall på babysim på eftermiddagen.
För idag har Oliver varit feberfri och om han är det även imorgon ser jag inget hinder för att åka och simma.
Men sedan blir nog resten av veckan lugn och hemmakär tror jag.
Så kanske han blir ordentligt frisk innan veckan är över.
Hemmamatch imorgon kväll också som jag skall se. Verkar dock bli regn, så det får väl bli hela regnmunderingen + stövlar på misstänker jag.
Skumt att inte själv ha tränat på fyra veckor snart. Hoppas hoppas hoppas jag snart är helt frisk!
 
Lite bilder från förra veckans babysim:
 
Lite bilder från dagens gungsession... pyjamasen på fortfarande - så är det när man är hemma och är lite sjukis.
Men glad är han i alla fall lille älsklingsoliven =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guldgossar :)

2012-09-26 @ 13:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback