Veckans träning

Denna veckan har jag gått/sprungit 4,7 mil.
Det är då medräknat fotbollen från i måndags då jag mätte löpningen med gps för skoj skull.
Har ju varit lite halvkass i veckan, så det blev ingen fotboll i onsdags och endast lite lugnare promenader, så jag är sjukt nöjd ändå med sträckan som lagts under mina fötter.
 
Ny vecka imorgon och målsättningen är att kunna spela fotboll igen, även om jag kanske tar det lite lugnare och känner lite på hur kroppen känns.
Hoppas på att kunna kasta in ett löppass under veckan också.
Måste få in ett par löppass innan jag känner att det är lönt att anmäla sig till Running Lights.
Har fram till siste september på mig att bestämma mig.
Loppet går av stapeln den 13/10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback