2:a veckan

Vägde in på 71,1 kg igår morse.
Exakt två kilo ner på två veckor.
Hade väl hoppats på lite mer, men efter helgens utsvävningar så förstår jag ju varför det inte blev så.
Nu vill jag ju inte heller hetsbanta, men dessa tre veckor var ju meningen att jag skulle hålla mig strikt under vardagarna i alla fall.
 
Well.. det positiva är:
1. Jag har lättat lite. Varje kilo som försvinner gör det lättare att springa.
2. Jag har kommit igång hyfsat med träning igen.
3. Jag har inte ätit mycket godis eller annat smask. Lite chips i lördags och några jellybeans på jobbet totalt på två veckor.
4. Jag har tänkt mig mer för vad det gäller all mat och därför inte heller tokätit som jag gjort innan!
 
Fyra mycket positiva punkter =)
 
En vecka kvar och nu skall jag hålla den så strikt jag bara kan.
Inte svårt under arbetstid, men svårt på kvällarna hemma samt att tänka mig för under helgen då jag bara äter "riktig" mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback