Häng x 2 och styrkepass

Idag har vi varit och firat Noel som fyllde ett år i fredags.
Jag och oliven var bara med som hastigast en timme, eftersom vi hade en till date bokad lite senare.
Men kul att hinna se alla barnen ur föräldragruppen en stund i alla fall =)
Oliver lyckades nästan bli ovän med husets katt också efter att han puttade ner honom från en stol.. busonge!!!
 
Sedan vidare hem till Marie och Julia.
Vår date startades med lunch. Lax och broccoli, liten klick ris och fetaost samt sås... mums!!
Sedan lekte barnen lite och vi tjötade innan vi gick ut på promenad en timme runt sjön nedanför där de bor.
Kul att gå på nytt ställe med nya hus att titta på =)
Vi var inte hemma igen förrän vid halv fyra och bara tjugo minuter senare dök Patrik upp =)
 
Stack till gymmet och körde styrka för rygg och ben.
Äntligen var smithen ledig så jag kunde köra utfall med tung last.
Brukar alltid vara upptagen och jag gillar att köra utfall där eftersom det genererar en hemsk träningsvärk i rumpan dagarna efteråt.
Körde även benböj/press i hackliften, lårcurl, vadpress, marklyft och chins med motvikt eftersom jag knappt kört detta innan och är både klen och har kass teknik.
Men man måste ju börja nånstans om man skall bli bättre.
Känns gött att det går framåt med marklyften i alla fall. Körde flera set på 50 kg och sedan kändes 40 kg aplätt när jag drog ner lite på slutet på vikterna.
 
Nu är det snart dags att krypa i sängen, det lär bli fler tuffa nätter p.g.a tänderna och jag vill helst inte somna på stolen på eftermiddagarna här i köket =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback