Pannkakskillen

Igår var vi inne i stan och shoppade lite.
Bytte kläder som mamma köpt till Oliver, men i den stl som han har nu och snart kommer växa ur.
Istället fick han tre par färgglada jeans och en tuff baseballjacka =)
Förutom det shoppade Patrik en halsduk till sig på rean samt kaffe för sin Wrapp på Indiska.
 
Väl hemma åt vi en sen lunch.
Pannkakor med drottningsylt.
Har testat att ge Oliver pannkaka tidigare, men då ratades den.
Igår var det dock annat ljud i skällan. Han åt en dryg pannkaka helt själv och skrek mellan tuggorna för att jag inte var snabb nog.
Så kan det gå!!
 
På eftermiddagen blev det ett styrkepass för mig med fokus på ben.
Ökade i både sittande benpressen och i bensparken. Gött!
Så nu var jag uppe i 108 kg i benpressen. Upptäckte också att jag fått ett litet blåmärke på varje axel efter pressen från dynan när jag kört ben i hackliften.
Spännande nästan jämt när man har så ömtåliga blodkärl.
Avslutade med lite sving och benböj/thrusters med kettlebells.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback