Periodisk fasta

Tänkte testa detta koncept.
Mitt ätfönster blir då 12-20 varje dag och då skall jag få i mig alla de kalorier min kropp behöver.
Förhoppningsvis kommer det att gå bra och även jag kommer uppleva mig som piggare, mindre sötsugen osv.
Ger det ett par veckor, mår kroppen dåligt och säger ifrån så ställer jag om till mina vanliga ätvanor helt enkelt.
Inte emr med det, men man måste ju testa för att se hur man svarar och reagerar.
 
Har denna morgon intagit en kopp te med lite mjölk och sedan druckit massor med vatten.
Lunch blir chili con carne med en klick yoghurt, sedan en apelsin med keso och ett eller två ägg innan jag sticker och tränar.
Tror den stora omställningen blir att äta MYCKET mat under betydligt kortare tid/dygn.
Meningen är ju att man skall äta BRA mat och då blir det mycket mat om man skall komma upp i 1600-1800 kcal/dygn på bara åtta timmar.
 
Hoppas nu att viljan är starkare än det där satans sockersuget...
 
BE GONE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback