Taxben

Idag har jag och mina taxben varit på gymmet och kört ett pass.
Benpress, utfall, benspark, lårcurl, vadpress, sumosquats med kettlebells mm var det som hände.
Ont som fan hade jag efteråt, men det skall ju vara så.
Avslutade med två magövningar också.
Men är såpass tät i snoken att all konditionsträning får stå tillbaks just nu =/
 
Annars har det idag varit en soft hemmadag.
Har pusslat under Olivers sovstunder och därimellan har vi busat och kramats.
Fortfarande kass nattsömn gör att jag är allt annat än pigg. Somnade tio minuter sittande i fåtöljen i eftermiddags och vaknade av att P ringde för att tala om att han åkte hemåt från jobbet.
 
Imorgon jobbar han lite kortare dag i alla fall.
Så vi skall nog ut och ta en promenad hela familjen på eftermiddagen - i solen förhoppningsvis.
Sedan drar han till Sthlm lördag-söndag och jag och lilleman sticker ut till Frölunda till mormor och morfar och sover där.
Har hänt en del på P's jobb idag med. Bra saker! Men förändringar vilket gör att vi snart inte åker fin, ny Volvo längre utan han får tillbaks servicebil istället.
Men det blir toppen för vår ekonomi då han gått back varje månad mot tidigare p.g.a tjänstebilen =/
Tror vi båda pustade ut lite, då ekonomin varit minst sagt ansträngd nu efter ompappningen av garagetaket som sprang loss på en slant.
Men det var ju liksom inget vi kunde vänta med heller då det läckte in lite i tvättstugehuven vid kraftigt regn.
 
Rosenskimret med att ha eget hus =)
Nu kanske vi kan börja öka på så vi får lite buffert igen och det känns gott!
Jag HATAR att ligga precis på gränsen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback