Flow

Idag känner jag att jag har lite flow med min träning.
Först blev det en promenad på drygt 6,5 km med Ulrika och Caspian som kommit hem igen från norrland.
Sedan blev det löpning och styrka på gymmet på eftermiddagen när P kom från jobbet.
Sprang i rätt bra tempo i en halvtimme och kom strax över 5 km.
Inte så illa pinkat med tanke på att det knappt varit någon flåsträning det sista halvåret.
 
Sedan körde jag lite styrka.
Tunga ben två övningar, lite chins, lite bröstpress och avslutade med mage.
Har kommit fram till att jag är rätt nöjd med min rumpa ändå.
Den är lite sladdrig, lite för bred och lider av lite celluliter tack vare övervikten jag har nu, men den hänger i alla fall inte utan har en fin rund form sedd från sidan.
Alltså har de där tunga benpassen gett resultat. Jippie!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback