Sista helgen som tre?

Har känt av vad jag tror är lite förvärkar nu på eftermiddagen/kvällen.
Skall lägga mig i soffan sedan med en vetekudde över buken och hoppas att det lugnar sig lite.
Vill helst slippa åka iväg mitt i natten om det går att undvika.
Men kanske, eller troligtvis är detta sista helgen som tre i familjen.
Konstig känsla. Oliver har varit lite extra gosig och känslig idag, kanske han känner av detta också?
 
Men mysigt har det varit.
Först en bild från fredagsfrukosten vid matbordet där Oliver läste pappas Close Up till sin rostade macka.
 
Sedan på eftermiddagen igår kom Caspian med familj och hälsade på och lekte.
Det roligaste var att springa och jaga varandra och hoppa från soffan i gästrummet ner i kuddhavet på golvet.
Sedan när Caspian skulle gå hem var Oliver superledsen.
 
Imorse hade vi supermysmorgon i sängen.
Först sov Oliver till efter sju, sedan ville han gärna ligga kvar och bara mysa, vilket är ganska ovanligt.
Och så fick han lyssna lite ljudbok med pappas ena hörlur och det var jättespännande =)
Annars var det bad som stod på schemat som vanligt för grabbarna. Jag passade på att ta igen mig på soffan när de var borta.
Cornelia och Mia var också och badade och man ser ju att de båda små är riktiga baddjur som älskar vattnet.
 
Efter middagslur och lite mellis passade vi på att ta oss ut på gatan hemma och cykla lite innan regnet kom.
Oliver vill inte gärna använda pedalerna till annat än att vila fötterna på än så länge utan för cykeln framåt genom att ståputta och springa med snabba steg.
Men fort går det så jag hinner ju inte ikapp i nuläget. Roligt tycker han att det är också!
Vi invigde nya fina sommarjackan idag också när det inte var så kallt, men med en fleecetröja under.
 
Håll nu tummarna för att bebis håller sig lugn till åtminstone efter natten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback