Trött tjockmage

Magen växer och det gör allt ondare att ta sig fram mellan pendel och kontor och omvänt på dagarna.
Räknar dagarna nu och hoppas att jag orkar hela vägen, annars får jag se om jag kan gå ner i tid på slutet.
Men magen har nu i alla fall nått vecka 30 och den mår bra fick vi veta på besök hos MVC i fredags,
Den växer som den skall och hjärtljuden från människan därinne låter bra!
Vecka 30 + 0.
Jag är väldigt trött hemma på eftermiddagarna när jag hämtat Oliver.
Dels för att jag går upp i svinottan, dels för att det är full fokus på jobb, speciellt nu när jag har upplärning av min nya vikarie och dels för att jag är gravid och kroppen helt enkelt är tröttare.
Försöker vila i liggställning så mycket jag kan när jag väl kommit hem och lägger mig tidigt.
På helgerna sover jag gärna lite middag när Oliver sover.
Men hans sovstunder har reducerats till en timme, och vi äter ju lunch först så det blir inte så mycket sömn, förutom de gånger Oliver får sova vidare en stund till ovanpå mig.
MYS!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback