Sjukhusturnén fortsätter...

Har varit på återbesök på Östra idag.
Allt såg bra ut, ingen feber, svullnaden och rodnaden har gått ner avsevärt och läkaren hittade inga varbildningar inuti bröstet.
Han tyckte såret såg fint ut, men förstod att jag var stressad då det inte hinner läka innan antibiotikakuren är slut.
Men han såg ingen fara med det så länge jag håller det rent och är noga med handhygienen.
 
Han ville dock att jag skulle ta kontakt med amningsmottagningen på Mölndals sjukhus och försöka få en tid i slutet av veckan hos dem.
D.v.s onsdag då de bara har öppet tisdagar och onsdagar och mottagningen på östra nu har sommarstängt.
Så jag hoppas de har en tid till mig vid tio på onsdag så jag kan komma direkt efter jag lämnat O på förskolan.
 
På torsdag är det Rasmus tur att träffa läkaren.
Fast det är ju ren rutin enligt BVC-programmet. Han skall också vägas och mätas och jag är sjukt nyfiken på hur stor han är nu, då det var tre veckor sedan sista besöket.
 
Som tur var kunde P skifta ledig dag denna veckan och var hemma idag istället för fredag från jobbet.
Så slapp Oliver sitta och vänta på sjukhuset med mig i två timmar.
Istället fick han vara med i grannens garage när han bytte slang på cykeldäcket.
Mycket spännande tyckte oliven och fick dessutom en glass som tack för hjäkpen efteråt =)
Bra grannar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback