Fixerad

Vi var på MVC på kontroll i tisdags.
Fick även träffa läkaren för att kolla så jag inte börjat öppna mig och att det var risk för för tidig nedkomst.
Så var dock inte fallet som tur var, men det verkar som att den lille krabaten haft den goda samekn att fixera sig med huvudet nedåt till skillnad från storebror =)
 
Barnmorskan såg dock lite bekymrad utöver hur svårt jag hade att gå och både hon och läkaren rekommenderade mig att överväga att sluta jobba lite tidigare än vad jag planerat.
 
Vill i alla fall vara med på jobbet under sjösättningen av vårt nya affärssystem och veckan efter det, sedan kan jag nog lämna över med gott samvete och vila upp mig inför vad som komma skall =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback