Rasmus - en liten rackare.

Snart är Rasmus fem månader, på självaste valdagen faktiskt.
Han är en pigg och nyfiken krabat och ganska så fysiskt aktiv.
Att byta blöja och klä på honom tar ungefär lika lång tid som för mig att lägga en vardagsmake up.
Så antingen betyder det att han viftar väääldigt mycket eller att jag är grymt snabb att fixa iordning mig.
Han blir väldigt glad så fort någon pratar med honom och ler med hela ansiktet.
Han skrattar mycket om man busar lite med honom med ljud eller med kittlingar osv.
Han behöver ganska mycket sömn verkar det som och sover hyfsat nattetid, vaknar kanske 2-3 ggr/natt.
När han är vaken är hans stora, runda ögon vidöppna och följer allt med blicken som verkar intressant, som sagt väldigt nyfiken och ser ganska så busig ut.
Tror det kommer bli en hel del rackartyg från den lille mannens sida när han blir större =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Storråttan

Sött, det tror jag med :)

2014-09-04 @ 05:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback